[linux-network] Re: Sendmail Relay Domains & PHP4 & Tomcat 4 Install

From: Fatih Dirol (fdirol@frdgroup.com)
Date: Sat 07 Dec 2002 - 21:31:15 EET

Sayın Akgul,
İlginize teşekkürler.
Mail dediğiniz gibi aynı ip adresinden gönderiliyor. Yani masquerade
yapılmış makinaya bağlı diğer clientlardan ve makinanın kendisinden
deneniyor. Ama bir türlü olmuyor. IP masquerade yapılması bir sorun
yaratırmı? Ayrıca bu makinada mod_perl ve ASP de kurulu. Bu makinanın ip si
sabit. Yanında 7.2 kurulu bir makina daha var onda böyle hiçbir sorun
çıkmıyor. Farkları RedHat 7.3 olması, ASP ve masquerade olmaması.
PHP sorununu çözdüm. Php3 yazılması gerekmiyor. Bunu bende düşünüp
denemiştim. Sadece php.ini dosyasında register_globals'ı "on" yapmak tüm
sorunları çözdü.
Tomcat konusunda dediklerinizi uygulayacağım. Ancak verbose kurulumu biraz
tarif ederseniz sevinirim.

Teşekkürler, Saygılar,
F.Dirol