[linux-network] Sendmail Relay Domains & PHP4 & Tomcat 4 Install

From: Fatih Dirol (fdirol@frdgroup.com)
Date: Sat 07 Dec 2002 - 00:38:27 EET

Selamlar,
Öncelikle herkesin Ramazan Bayramını kutluyorum.
İşletim sistemimi yenileyerek RedHat 8.0 yaptım ve birkaç sorunla karşılaştım. Bunlardan birisi bazılarına basit gelebilir ama sendmail de relay domain sorunu. Sendmaille bir türlü mail gönderemiyorum. Relay domain hatası veriyor. Conf dosyasında ne tür bir değişiklikle accept all domains yapabiliriz.
İkincisi php. Yeni kurulan sistemde php3 dosyalar çalışmıyor. Normalde PHP4'ün böyle bir böyle bir sorun çıkarmaması gerektiğini sanıyordum. Acaba php.ini veya apache'de conf'ta değişiklik veya ilave yapmak gerekirmi?
Üçüncüsü ise sisteme tomcat4 kuramıyorum. Rpm kurulumunda exist hatası veriyor. Normalde ne öyle bir dosya var ne de kuruluım aşamasınsa seçenek olarak çıkıyor. Bu konuda yardımlarınızı beklerim.
Teşekkürler,
F.Dirol