[linux-network] reverse ve forward adres yapisi

From: Umt (php@kakalak.org)
Date: Tue 03 Dec 2002 - 22:06:01 EET

Beni dokuman okumamakla suclamayin, onun yerine bind'i yazanlari bu kadar
karmasik dokuman hazirlamakla suclayin :)

Soru:
bir server uzerinde name based virtual hostlar tutuyorum.
ayni zamanda dns kayitlari da bu bilgisayar uzerinde...

bilgisayarin adi herhangi.bir.com olsun... reverse sorgulamasi
yapildiginda da ip adresinden bu ismi veriyor..

bu servera ayni ip adresi uzerinden bir kayit daha ekliyorum
baska.net olsun...

sorum su:
1. reverse kaydina bu yeni adresi eklemeli miyim?
2. reverse kaydina eklersem hangi isimle cevap verecegini nasil bilecek?
3. reverse kaydina bu adresi eklemezsem bunun bana bir zarari olur mu diger
servisler acisindan? (ornegin qmail virtual olarak calisiyor)

tesekkurler