[linux-network] Re: squid sorularım

From: taekwondo (baydo25@yahoo.com)
Date: Sat 31 Aug 2002 - 20:41:51 EEST

acl ISTENMEYEN urlpath_regex -i "/etc/squid/uzantilar"
http_access deny all ISTENMEYEN

bu iki satır bende iş görüyo gayet güzel çalışıyo
/etc/squid/uzantilar diye bi text var oraya uzantı
yazdığım zaman hiç bir uzantıyı download edemiyosun.

kullandığın squid kaç.
ben suse 8.0 ile squid kuruyom ama açılışta
çalışmasına rağmen dağıtım yapmıyo reconfigure yapınca
dağıtıyo böle sorunum var.

şu an çalışan suse 7.2 serverim var ve gayet iyi
ama suse 8.0'ın bazı özelliklerinden dolayı ona geçiş
yapmak istiyorum .
eğer squid-2.4-stable ile dağıtıyosan ve açılışta
normal çalışan bi squid se lütfen squid.conf'unu bana
gönder.

eski sistemde ipchains ve squid-2.3 kurulu
suse 8.0 da iptables ve squid-2.4 var iptables ile
maskeleme tamam ama squid açılışta çalışmasına rağmen
dağıtmıyor.
iyi çalışmalar.

www.bursa-linux.org adresinide gez belki biliyosundur
ama orda squid ve masq hakkında yeterli bilgi var.