[linux-network] Bind

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 15:16:30 EEST

Merhaba,

Bind'i caching nameserver olarak kullaniyorum. Yurt disi DNS
sorgularimda bir yavaslik var. Türkiye'deki alanlar en fazla 2-3
saniyede cözülürken xxx.com seklindeki alanlar 10-15 sn sürüyor. Bu
birkac alanla ilgili degil, pek kullanilmayan ve bind'in önbellegine
girmemis bir alan yazdigim an böyle bekliyorum.

root server'lara ping cektim. a.root-servers.net ve
f.root-servers.net 370 ms civarinda, geri kalanlar daha yavas. Acaba
sizde durum nasil? Sorun bundan olabilir mi?

1-2 ay önce Bind 8 olan eski linux kutumuzu yenilemistim. O zaman
slack 8.1 kurunca dogal olarak Bind 9'a gectik. Ondan da süphelendim
ama pek sanmiyorum bununla ilgili ayarlarda hic birsey
belirtilmiyor.

sevgiler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr