[linux-network] Re: inverse dynamic NAT mümkünmü??

From: Özkan KIRIK (g01156033@mersin.edu.tr)
Date: Mon 26 Aug 2002 - 14:37:59 EEST

Aslinda durumu söyle daha acik anlatayim. Ben CS server kurmak
istiyorum. Yeterli bi bandgenisligim war.
HLDS'nin Lan server sürümünü buldum. Crack'ini de bulamadim.

Amacim, disardan gelen istekleri sanki LAN'dan geliyomus gibi gostermek.
Bunun için istegi yapan kisinin IPleri unregistered olmali.
Bu olayin NAT'la çözümlenebilecegini düsündüm. Ama isin icinden cikamadim.

Yardimlariniz icin simdiden tskler.