[linux-network] Re: Acil

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 19:48:17 EEST

Selam
Firewall iki bacaklı dediğinize göre gerçek ip li makina local ağ da
bulunuyor. Eğer öyleyse içeriye bakan interface te (kendi gatewayi ) gerçek
ip li server la aynı network içinde bir ip olması gerekiyor. Yani içeriye
bakan interface de hem gerçek ip hemde local ağa bağlı ip bulunmalı. Ancak
bunu yaparken İnternet çıkışındaki gerçek ip lerinizle içeriye bakan server
daki ip aynı network içinde olmamalı yoksa routing işlemi yapamazsınız. Yani
internete bakan interface deki ip, gerçek ip li serverin ip si ile farklı
network te olacak şekilde subneting yapmanız gerekiyor. Routing için bu
şart.