[linux-network] Re: Acil

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 16:18:06 EEST

Merhaba,
iki seçenek var.
Firewall'un internet ve dmz bacağına farklı networkte
gerçek IP verip (yeterince IP var ise) routing
satırlarını yazabilirsin. server'a gateway olarak
firewall'un DMZ ipsini verirsin.
2. internet ve dmz ethernetlerini bridge yaparak
sadece internet bacağına IP verip server'a gateway
olarak router'ı verirsin.