[linux-network] Re: Console'dan ppp baglantisi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 15:25:20 EEST

Merhaba,

Mon, 19 Aug 2002 15:19:59 +0300 tarihinde "Onur YAPICI" <onur@aquafantasy.com.tr> yazdi:

OY> Ondada sanirim gateway cakismasi filan tam olarak hatirlamiyorum ama o
OY> zaman da redhat kullaniyordum ve
OY> kisaca baglantim varmis gibi oluyordu yani desination ip kisminda ip'mi
OY> goruyordum fakat gateway kisminde gercek gateway yerine kendi ipmi
OY> gorüyorum. ve uzun lafin kisasi internet erisimini gerceklestiremiyordum.
ppp baglanti yapacaksaniz, ethernet network'unuzden bir default gateway belirtmemeniz gerekiyor. yoksa ppp baglandiktan sonra da tum paketleri o gateway'e gondermeye calisacak ve modeme herhangi bir veri gondermeyecektir.

kullandiginiz dagitim slackware ise (netconfig diger dagitimlarda var mi bilmiyorum), /etc/rc.d/rc.inet1 dosyasinin icinde de ayarlarinizi degistirebilirsiniz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694