[linux-network] IP Packet Forwarding (2. bir soru)

From: Bilal SEZER (bilalsezer@hotmail.com)
Date: Tue 13 Aug 2002 - 11:49:40 EEST

   Tekrar merhaba Gürkan arkadaşın dediği gibi
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward 'e baktım ve bu dosyayı 1 yaptım
fakat makineyi sadece logoff-logon yaptım, açıp kapamadım (Malum File
server)
Fakat Forwarding komutlarını ondan sonra tekrar denediğimde yine bir sonuç
alamadım, acaba makinede squid yüklü olması ve bunu Proxy olarak kullanıyor
olmamızın bir etkisi varmı, varsa Squid'le ilgili bu sorunu nasıl
aşabilirim, veya benim bilmediğim başka ayarlarıda varmı.

Tekrar teşekkürler.

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com