[linux-network] apache sorunu

From: Mikail Kartal (mikail_kartal@hotmail.com)
Date: Mon 12 Aug 2002 - 12:05:20 EEST

merhaba
httpd.conf da ikitane sanal sunucum var. bunlar dogru calısıyor. fakat ana
gercek web bolgesı yani sanal olmayan kisimi bir turlu aktif hale
getiremedim. browserda gerçek web adresini yazdıgım zaman text olarak ilk
sıradaki sanal sunucu sayfası geliyor. onu iptal ettiğim sırada ise ikinci
sıradaki sanal sunucu sayfası geliyor. her iki sanal sunucuyuda iptal
ettiğimde ise gercek web bolgesi geliyor.
Section 1'de server name ve documentroot kısımları doğru olarak yazdım.
nerde hata yapıyor olabilirim.

tesekkurler

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com