[linux-network] Re: [linux-network] RE: [linux-network] Re: [linux-network] Re: Fw: Transparan Squid'i normal şekilde de kullanma

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 06 Aug 2002 - 14:23:31 EEST

Transparan olarak ayarlarken normalin dışında sadece

httpd_accel_port virtual
httpd_accel_uses_host_header on

bu iki satırı ekliyorum. Bundan sora normal ayar yapıp çıkmaya çalışanlar
çıkamıyor. Bu iki satırı sildiğimde ise transparan olarak çıkmaya
çalışanlara sanırım Denied hatası veriyor ve access listlerde de bir sorun
olduğunu sanmıyorum. Bu iki satırı yazıp transparan çalıştırıp hemde normal
bağlanabilenler varmı acaba?