[linux-network] Re: Fw: Transparan Squid'i normal şekilde de kullanma

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Mon 05 Aug 2002 - 12:41:30 EEST

Sayın Onur YAPICI demiş ki:

OY> valla arkadas bende derim ki
OY> squid'i transparan olarak kullanma yerine ise ipchains kullan.

OY> önce
echo "1">> /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
OY> sonra
OY> /sbin/ipchains -A forward -i eth+ -j MASQ
OY> al sana transparan squid.

OY> eğer takıldığın bir yer olursa veya portlardada kısıtlandırma istiyorsan

OY> www.linux.org.tr/belgeler

OY> Onur YAPICI
OY> Aqua Fantasy Resort
OY> System Manager.

Bu şekilde squid e hic bir ayar yapmadan kullanmanız biraz zor. Zira
normal http çağrıları ile proxy çağrıları farklıdır. Squid in bu
istekleri anlaması için squid conf da gerekli ayarlamaları yapmanız
gerekir.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr