[linux-network] Re: Fw: Transparan Squid'i normal şekilde de kullanma

From: Özkan KIRIK (g01156033@mersin.edu.tr)
Date: Sun 04 Aug 2002 - 18:44:29 EEST

Aslında ben FreeBSD Sistem Yöneticisiyim.
Yapmak istediğin işlemi ben aynen FreeBSD de yapıyorum. (Tabi IPTABLES
değilde IPFIREWALL kullanıyorum.)
 Şu an bahsini ettiğin sistem çalışıyor.
Ama transparent proxy'i nasıl konfigure ettin onu merak ediyorum.
Ben IPFIREWALL'a bir forward kuralı ekledim. Eğer sen çözümü IPTABLES'la
yapmamışsan sorun yaratabilir. Çözümü IPTABLES'la çözersen bi sorun
çıkacağını sanmıyorum.
Tekrar kolay gelsin

Özkan KIRIK
FreeBSD SysAdmin