[linux-network] Re: [linux-network] [windows-1254] tama bir daha böyle soru sormayacağım

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 19:04:53 EEST

Merhaba,

On Fri, 2 Aug 2002, bencenker wrote:

> tamam arkadaşlar anladım linux kullanınca isbnkası ve diğer bankaların
> internek bankacılığını kulanmayacağız böylece linux için bu işlerden
> vazgeçeceğiz ve kendimizi kıstlıyacağız yani bill kardeşi yine
> yenemeyeceğiz niye çünkü siteler iexplorerden başka bir şey
> desteklemiyor

HTML e-postalar ve encoding sorunlari nedeniyle thread i tam takip
edemedim, ama kim linux kullanip da is bankasi'nin sitesine giremiyor
pardon?

Linux'ta bir sorununuz varsa, cozumu de vardir. Sorununuz java ise,

        http://faq.linux.org.tr/sc.php?sc_id=129&grup_id=4

Demek ki yapilabiliyormus.

Kimsenin kimseyi yenmek gibi bir iddiasi yok, Linux ile Windows'u cok
karsilastirmamak lazim. ikisi de farkli isletim sistemleri.

> arkadaşlar ben sadece soru olsun diye değil cidden bir şey soruyorum
> adamlar nede hazırlarsa hazırlasın siteleri, bize ne biz bu siteleri
> linuxte kulnmalıyız başka çare yok çünkü benim işim bununla ilgili ve
> ben bütün bilgisayarlara linux kurmaktan yanayım lütfen kızarak yahu bu
> siteyi hazırlayanların sorunu deyip ellikere söyledik anla be kardeşim
> deyip kestrip atmayın bu soruya yanıt bulamaya çalışalım yada en iyisi
> bu tartışmayı keselim çünkü hep aynı şeyi konuşuyoruz

Bir ornek daha, www.advantage.com.tr . Bu sitenin kart islemleri, netscape
ve ie de calisiyor, ama adamlarin kodlari linux'taki netscape i dedect
edemiyor. Peki nasil baglanacagiz?

Onun da cozumu var: Konqueror a "Sen git Win2000 uzerindeki IE 5.5 mus
gibi davran" diyorum ve o siteye de girebiliyorum.

> ama ben size şunu soracağım linux bu sorunuma "şuna bak sanki bir tek
> benim sorunum neyse " cevap vermesse ben linux kulanmayayımı

Yeni baslayan herkes sIkIntI yasar. Dogaldir. Onemli olan sorunlarin
ustesinden gelebilecegimize inanmaktir.

Linux ve ozgur yazilimlarda hersey ortadadir. Olasi bir sorunda,
ureticinin yamayi cikartmasini beklemek icin gunlerinizi harcamazsiniz, is
kaybiniz olmaz. Olasi sorunlarda programin yeni surumu saatler icinde
cikar.

1998 Kasim'da RedHat 6.2 ile tanistigim zaman ben de garip garip
bakmistim, ama en cok kendi evime bir linux kurup, modemle internete
cikarip disaridan ona baglanip dosyalarimi alabildigim zaman hayran
kalmistim.

*** Son bir not : Liste linux-network listesi. Lütfen offtopic e cok fazla
girmeyelim. Sohbet icin linux-sohbet listesi acildi.

Sevgiler. Saygilar.

--

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr Tel : (312) 295 9318 devrim.gunduz@linux.org.tr Faks : (312) 295 9494