[linux-network] Re: internet dağıtımıyla ilgili

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 19:10:56 EEST

Sayın bencenker demiş ki:

b> yeni bir linux sürümü ile internet dağıtmak istiyorum kablonetten alıp şirket içinde 6 bilgisayara sunmak istiyorum ama aynı zamnada ana makinayıda kullanayım
b> mandrake bu konu için iyi bir seçimmi linux ile 1 aydır uğraşmaktayım sorularım cevap verirken bunun dikkate alınmasını rica ederim

Mandrake yeni başlayanlar için ideal bir sürümdür. Bir çok yönetim
aracı ve daha grafiksel bir yüze sahip. Daha çok masaüstü için
kullanacaklara tavsiye ederim. Daha ciddi sunucu işlemlerinde tercihim
GNU/Debian.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr