[Linux-masaustu] Re: wine ile abbyy finereader

---------

[Linux-masaustu] Re: wine ile abbyy finereader

From: Halid <halid_at_halid.org>
Date: Fri, 19 Mar 2010 14:49:33 +0200

Merhabalar Doruk Bey,

Abby Fine Reader 8'i rahatlıkla çalıştırıp, iyi sonuçlar almıştım. Ancak tek
sıkıntı belgeleri tarayıcıdan almak için linux'a port edilmiş farklı bir
yazılım kullanmak oldu. Wine tarayıcıyı göremiyordu:)

Tarama işleminden sonra (PDF, TIFF) belge içeri aktar seçeneğiyle manuel
olarak OCR işlemini gerçekleştirdim.

Bilginize,

halid said altuner | halid.org
web projector & analyst