[Linux-masaustu] Avidemux'ta Xvid parametreleri

---------

[Linux-masaustu] Avidemux'ta Xvid parametreleri

From: Alper Oguz <alper2_at_oguz.biz>
Date: Tue, 29 Jun 2010 10:11:17 +0300

Merhaba,

Şuradaki önerilen divx parametrelerine katılır mısınız? Interlaced'i
kullanmıyorum sadece. Bir de bit oranını vide'nun çözünürlüğüne göre ayarlıyorum.

http://www.mythtv.org/wiki/Avidemux#Optimal_Xvid_Settings

Ve çift geçiş yapmanın ciddi bir kazancı var mı? Dizüstü kullandığımdan
genellikle parmaklarımın fazla ısınmasını istemediğimden kodlama süresine önem
veriyorum ve tek geçiş kullanıyordum. :)

--
Alper Oğuz
alper2_at_oguz.biz