[Linux-masaustu] network istatistikleri tutmak için yazılım

---------

[Linux-masaustu] network istatistikleri tutmak için yazılım

From: Mert Hakki Bingol <mertbingol_at_gmail.com>
Date: Wed, 27 Jan 2010 17:26:39 +0200

Arkadaþlar selam,

Proxy sunucum üzerinden geçen ip'lerin ne kadar bandwidth harcadýðýný,
hangi adreslere baðlandýðýný vs tutup, istendiði zaman anlýk olarak
gösterebilecek bir yazýlým arýyorum. Ne önerirsiniz? Bu iþi daha önce
router üzerinden netflow'la yapýyordum ama þimdi netflow'un yaptýðý ayný
iþi proxy sunucumda da uygulamam gerekiyor.

Squid kurulu halihazýrda.

Teþekkürler.
Mert