[Linux-masaustu] Re: ZIP "invalid encoding" sorunu

---------

[Linux-masaustu] Re: ZIP "invalid encoding" sorunu

From: Doruk Fisek <dfisek_at_fisek.com.tr>
Date: Thu, 5 Aug 2010 23:35:33 +0300

Thu, 5 Aug 2010 22:35:14 +0300, "A. Hamdi OZCAN"
<ahmethamdi_at_gmail.com> :

> Windows altýnda WinRAR ile oluþturduðum bir zip dosyasýný UBUNTU ile
> açmaya çalýþtýðýmda Türkçe karakter sorunu yaþýyorum.
> Ne denediysem kar etmedi. ne önerirsiniz?
Büyük olasýlýkla Windows'taki dosya isimleri iso-8859-9 olarak
rarlanýyor, Ubuntu sistemin de utf-8 olduðu için ikisi birbirini
tutmuyor.

Convmv isimli ufak bir betik var, onunla dosya isimlerini
utf8'e çevirip düzeltebilirsin:
http://www.j3e.de/linux/convmv/

Ubuntu paketi de vardýr büyük olasýlýkla.

                   Doruk