[Linux-masaustu] DESKTOP TASARIM YARIŞMASI

---------

[Linux-masaustu] DESKTOP TASARIM YARIŞMASI

From: ARDIC R&D <ardic.tr_at_gmail.com>
Date: Fri, 12 Jun 2009 11:28:47 +0300

TÜBİTAK Teknokent'te ICT ağırlıklı yazılım ar-ge çalışmaları yapan ARDIC,
Türkiye'nin ilk açık kaynak *gömülü* işletim sistemi olan ARNUX'u (
www.arnux.sourceforge.net) geliştirdi. Bir Linux distrosu olan ARNUX gömülü
ve konsol tabanlı bir işletim sistemi.

ARNOS*(c)* ise ARDIC'ın masaüstü ve mobil işletim sistemi olarak kullanılmak
üzere geliştirdiği ARNUX tabanlı işletim sistemi.

ARNOS*(c)* için geliştirilecek desktop için bir tasarım yarışması düzenlendi.
10 Haziran'da başlayan yarışma 29 Ağustos'a kadar devam edecek. Tasarımcılar
gerçekleşmesini istedikleri masaüstü hayallerinin resimlerini yarışmanın web
sayfasına ( www.arnos-tr.com ) göndererek katılacaklar.

Yarışma sonunda gerçekleştirilmeye değer bulunan tasarımın sahibi 24" iMac
sahibi olurken, gerçek ödül çok daha tatminkar: Lisans ücreti olmayan,
tümüyle açık kaynak, kullanımı kolay ve bu özellikleriyle gelecekte çok
kullanıcıya ulaşacak, kendi dilinde geliştirilmiş ilk uygulamayı
şekillendirmiş olmak.

İlgileneceğini düşündüğünüz tüm arkadaşlara iletilmesi dileğiyle,

http://arnos-tr.blogspot.com