[Linux-masaustu] evolution problemi

---------

[Linux-masaustu] evolution problemi

From: Mert Bingol <mertbingol_at_gmail.com>
Date: Sun, 05 Oct 2008 17:32:57 +0300

Merhaba,

Evolution'da çöpü boşaltmak isterken şöyle bir hata alıyorum:

Error while Expunging folder.
Error storing `~/.evolution/mail/local/Inbox (mbox)': Writing to
temporary mailbox failed: /home/mert/.evolution/mail/local/Inbox:
Success

Inbox'ımda da herhangi bir mesaja tıkladığımda iki önceki mesajın
içeriğini gösterdiğini fark ettim. Kendi yarattığım dizinlerde bir
problem yok ama Inbox aynen bu şekil saçmalıyor.

Net'te biraz araştırdım, aşağıdaki bağlantıya denk geldim. Fix
yayınlandı diyor ama nedir nerededir bulabilmiş değilim. Güncellemelerle
de geldiyse daha önce yüklemişimdir ama demek ki bana çare olmamış.
http://www.mail-archive.com/desktop-bugs@lists.ubuntu.com/msg212239.html

Sorun ne olabilir sizce?

Ubuntu 8.04, Evolution 2.22.3.1.

Ha bir de Evolution'ın web sayfasında son versiyon 2.24.0 görünüyor.
Arada bayağı bir güncelleme olmuş neden repository'de hala bu eski sürüm
var?

http://www.gnome.org/projects/evolution/

Mert