[Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu

---------

[Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu

From: Sami Beyoglu <samibeyoglu_at_yahoo.com>
Date: Thu, 20 Mar 2008 15:37:38 -0700 (PDT)

Klipper ile sorunumu çözdüm ama Klipper kullanmadan bunun bir çözümü var mı acaba? Bir de konu dışı olacak ama konquerer veya başka bir ftp clientı ile windows bir makineye bağlandığımda indirdiğim klasörün içinde Türkçe karakter içeren bir dosya veya klasör varsa indirmiyor? Aynı şekilde bunu mount ettiğim harici disklerde de bu sorun oluyordu ama onu iocharset parametresiyle çözdüm. Ftpdeki Türkçe karakteri için ne yapabilirim? Şimdiden çok teşekkürler. Sami BEYOGLU Pamukkale Universitesi Bilgisayar Muhendisligi / Bilgi islem Daire Baskanligi http://www.samibeyoglu.com ----- Original Message ---- From: Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr> To: linux-masaustu@liste.linux.org.tr Sent: Thursday, March 20, 2008 1:43:59 PM Subject: [Linux-masaustu] Re: Kopyala-Yapıştır Sorunu Thu, 20 Mar 2008 04:32:05 -0700 (PDT), Sami Beyoglu <samibeyoglu@yahoo.com> : > onu dedim soru sormadan önce fakat açık tuttuğum halde clipboarddan > siliniyor. Yapıştırmak için gidip Klipper ı kullanmam gerekiyor bu da > zaman alıyor tabi Klipper ayarlarina girerseniz, orada "Prevent empty clipboard" seceneginiz isaretli degil herhalde, onu isaretleyin. Normalde KDE kurulumunda ontanimli olarak isaretli geliyor olmaliydi. Doruk -- FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr _______________________________________________ Linux-masaustu mailing list Linux-masaustu@liste.linux.org.tr http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-masaustu