[Linux-masaustu] Kopyala-Yapıştır Sorunu

---------

[Linux-masaustu] Kopyala-Yapıştır Sorunu

From: Sami Beyoglu <samibeyoglu_at_yahoo.com>
Date: Wed, 19 Mar 2008 15:10:21 -0700 (PDT)

Merhaba, Son derece rahatsız edici bir problemim var. Bir programdan bir şey kopyalayıp başka bir yere yapıştır dediğim zaman başarılı bir şekilde yapıyor ama yapıştırmadan önce kopyaladığım yerin olduğu programı kapatırsam clipboarddan siliyor. Yani bir örnekle kate i açıp bir satırı kopyala dedim ve gidip bunu openoffice ya da kword e yapıştırdım burada sorun yok. Kate açıp bir satırı kopyala dedim ve kate i kapattım. Sonra gidip openoffice de ya da kwordde yapıştır dedim ama yapıştırmıyor. Clipboard temizlenmiş oluyor. Bu sorunu nasıl aşabilirim? Arhlinux üzerinde kde kullanıyorum Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar Sami BEYOGLU Pamukkale Universitesi Bilgisayar Muhendisligi / Bilgi islem Daire Baskanligi http://www.samibeyoglu.com