[Linux-masaustu] Fedora 8 Selinux

---------

[Linux-masaustu] Fedora 8 Selinux

From: Akın Temel <akin.temel_at_yatas.com.tr>
Date: Wed, 19 Mar 2008 15:40:35 +0200

Selam ,

 Fedora 8 dağıtımını kullanmaktayım.Openfire programını kurdum ama
kurulumdan sonra düzgün çalıştıramadım selinux a takılıp durdu.Bende silip
selinux u disable ettikten sonra yeniden kurdum bu sefer düzgün
çalıştı.Sonra selinux tekrar enable yapıp yeniden başladığında yeniden
etiketlendir seçneğini işaretleyerek sistemi resetledim.Ama sitem açılırken
bir çok doyada permission denied hatası aldım ( can not open ) ve sistem
açılamadı bir türlü , 5 dakika sonra X windowsu başlatamadı .init 3 de
açılış yapabildi ( login olmaya çalışana kadar ben öyle zannettim ) ama
hiçbir kullanıcı ile login olamadım root kullanıcı da dahil.

Sonra rescue moda açıp /etc/selinux/config dosyasından disabled yapıp
restart yaptığımdan sistem normal bir şekilde açıldı.

Bu konu hakkında bilgi olan varsa yarıdımlarınızı bekliyorum.

Saygılarımla..