[Linux-masaustu] yetki alanında oturum açma

---------

[Linux-masaustu] yetki alanında oturum açma

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 17 Mar 2008 17:43:03 +0200

merhaba,
bir arkadaþým bakanlýkta çalýþýyor ve makinesine debian etch kurdum.
yetki alaný oluþturulmuþ. bu konuda bilgi eksikliðim var ve yarýna kadar
neyi nasýl yapacaðýmý öðrenip arkadaþýn yanýna gittiðimde internete
baðlayabilmem gerekiyo :) bu konuda yardým talep ediyorum. dhcp ile ip
alýnýyor. kýsaca yetki alanýnda oturum açma ile ilgili detaylý bir bilgi
lütfen.

kolay gelsin
Atýf CEYLAN