[Linux-masaustu] KDE - Ek işlev tuşu sorunu

---------

[Linux-masaustu] KDE - Ek işlev tuşu sorunu

From: Cerem Cem Aslan <cerem_at_cshus.org>
Date: Tue, 11 Mar 2008 21:36:46 +0200

Selamlar.

Slax 6.0.0 altında KDE 3.5.1 kullanıyorum. Şu anda kullanmakta olduğum
dizüstü bilgisayardaki ek işlev tuşu (mavi [Fn] tuşu) sanki sürekli
basılıymış gibi algılanıyor, o yüzden klavyenin yarısı nümerik klavye gibi
davranıyor.

Bunu halletmek için
Kontrol merkezi / Bölgesel ve Erişilebilirlik / Erişilebilirlik menüsünden
"Modifier Keys" sekmesine geçip, etkin halde bulunmayan "Sabit tuşları
kullan" kutucuğunu işaretliyorum, "Uygula" diyorum (tek başına bu yetmiyor),
sonra aynı kutucuktaki işareti kaldırıyorum, "Tamam" diyorum, tüm sorun
çözülüyor.

Her bilgisayarı açtığımda bunu yapmak zorunda kalıyorum. Acaba basit bir
yerde çözümü var mıdır?

Teşekkürler.