[Linux-masaustu] Re: Evolution Mail gnoma-panele eklemek

---------

[Linux-masaustu] Re: Evolution Mail gnoma-panele eklemek

From: Cafer ÅžimÅŸek <cafer.simsek_at_endersys.com.tr>
Date: Sun, 9 Mar 2008 23:57:19 +0200

On 09.Mar.2008, at 23:30, Atif CEYLAN wrote:

> Merhaba arkadaþlar.

Merhaba,

> Evolution Mail kullanmaya karar verdim :) gnome-panele ekleyip yeni
> mail
> geldiðinde beni uyarmasýný istiyorum. preferences içerisinde
> bulamadým
> malesef. Version 2.6.3.
> Nasýl yapabilirim.

Evolution bildiðim kadarýyla sizin þu anki kullandýðýnýz
sürümünde bu dediðiniz özelliði kendi içinde bulundurmuyor. mail-
notification paketini ve bunun evolution için olan backend
yazýlýmýný yüklerseniz istediðinize kavuþmuþ olursunuz.

Ek olarak daha yeni bir evolution sürümüne terfi etmenizi tavsiye
ederim. Mesela 2.12 veya daha yukarýsý.

Sevgiler.

Cafer Þimþek
Senior Software Developer