[Linux-masaustu] Re: ev iş arasında

---------

[Linux-masaustu] Re: ev iş arasında

From: Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com>
Date: Fri, 13 Jun 2008 08:55:17 +0300

Halloldu.

Dün akşam evde ve şu anda işte sorunsuz kullanıyorum.

Yaptığıma gelince;
İşyerindeki /home/osman/.mozilla/firefox dizinini taşıma diskime kopyaladım.
Evde yeni bir profil oluşturdum "iceweasel -profilemanager"
Yeni profil klasörünün içini boşaltıp şirketten getirdiğim dosyaları koydum.
Tarayıcının açılışta profil sorması için gerekli değişikliği yaptım.
Tek satırlık iki betik yazdım.
Bilgisayarı kapatmadan önce gidiyom'u, diğer bilgisayara takıp
tarayıcıyı çalıştırmadan önce geldim'i çalıştırıp gerekli eşitlemeleri
yaptırıyorum.
Scrapbook ta dahil olmak üzere herşey sorunsuz çalışıyor.
Şu an canavar gibi çalışıyor.
Sadece hangi profilin aktif olduğunu anlamak için mihenk olarak bir
iki butonun yerini değiştirmek gerekiyor. Hele de benim gibi
eklentilerine kadar birbirine eşit sistem kullanıyorsanız. Tabi farklı
temalar yüklemek te çözüm olabilir. :)

geldim
rsync -avr -f "- Cache" --delete /tasima/profiller/
/home/osman/.mozilla/firefox/

gidiyom
rsync -avr --delete -f "- Cache" /home/osman/.mozilla/firefox/
/tasima/profiller/

Google browser sync eklentisini tamamen devreden çıkardım.
Foxmark eklentisi kendi sitesine yedeklerini alıyor. Web arabiriminin
de olması güzel birşey.

Kolay gelsin,
Osman