[Linux-masaustu] ev iş arasında

---------

[Linux-masaustu] ev iş arasında

From: Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 Jun 2008 10:34:10 +0300

Selamlar,

Ev ile iş arasındaki senkronizasyonu nasıl sağlıyorsunuz?

Ben bookmarklar için Google browser sync eklentisini kullanıyorum. Ama
arada sırada bazılarını atlıyor. Foxmarks bookmark sync diye bir
eklenti buldum onu deneyeceğim.

Google eklentisi bookmarklar haricinde session cookie vb eşitlemeler
de yapıyor ama açıkçası bookmarkların altından kalkamazken diğerlerini
kullanmak risk gibi geliyor. İşyerinde çalışma düzenim tarayıcının
kapandığı haliyle açılmasına bağlı.

Ev ile iş arasında açık sayfaları bookmarklar ile taşıyayım diyorum.
İşten çıkarken açık sayfaları bookmarka bir dizin olarak kaydedip evde
lazım olduğu zaman açayım, evden çıkarken de aynı şekilde açık
sayfaları kaydedip işteyken bunlara ulaşabileyim.

Bir de Scrapbook eklentisi var aktarmak istediğim. Esasen
kullanmayanlara tavsiye ederim. Sonradan ulaşamayacağınızı
düşündüğünüz sayfaları kaydedebiliyorsunuz. Üzerinde işlemler
yapabiliyorsunuz. Yazdırmaya hazırlık için bile kullanılabilir.

Bu eklentinin de dosyalarını sakladığı bir dizin var profil
klasöründe. Sanırım bunu elle taşımak gerekecek.

Veya bir düşünce de, evden işe, işten eve taşıdığım bir disk var
zaten. Firefox profillerini kullanarak ev ve iş profilleri oluşturup
rsync ile eşitleme yapmak.

Sizler neler yapıyorsunuz?

İyi çalışmalar,
Osman