[Linux-masaustu] Compiz başlangıç problemi

---------

[Linux-masaustu] Compiz başlangıç problemi

From: Erdal Güçlü <erdalguclu_at_windowslive.com>
Date: Thu, 31 Jul 2008 18:27:35 +0000

Merhaba arkadaşlar, sorum için doğru liste budur umarım.

OpenSUSE 11 dağıtımında yeni bir kullanıcıyım. KDE 3,5.9 "release 49,1" kullanıyorum. Desktop effects bölümündeki seçeneği işaretlediğimde compiz aktif hale geliyor doğal olarak.

Fakat daha sonra sistemi restart ettiğimde kendisi başlamıyor, her seferinde ben açmak zorunda kalıyorum. Compiz`in kendi kendine başlamasını nasıl sağlayabilirim ?

Ayrıca ekran koruyucu seçiyorum, ayarlıyorum aktif hale geldikten 8-10 sn. sonra kendiliğinden donuyor ve ekran koruyucu donuk şekilde kalıyor, bunun sebebi ne olabilir ?