[Linux-masaustu] conky ve rox-filer

---------

[Linux-masaustu] conky ve rox-filer

From: barkin kilic <barkinkilic_at_gmail.com>
Date: Tue, 8 Jul 2008 19:34:26 +0300

Merhaba

Fluxbuntu üzerinde rox-filer dosya yöneticisini kullanıyorum. Kendi
içinde masaüstü özelliği ile beraber mevcut ikonlar bulunuyor.
Maksadım conky'yi tranparan kullanarak hem arka duvar kağıdını hemde
ikonları kaybetmeden çalıştırabilmek. Conky'nin tüm seçeneklerini
kullandım (own_window ile gelen seçeneklerden bahsediyorum.) kendi
tahminimce. Rox-filer üzerindeki ayarlar konusunda şimdilik bir
değişiklik yapmadım. Sorunun conky den kaynaklancağını düşündüğümden
ötürü. şimdi ki mevcut conkyrc dosyamı eklicem. Aynı sorunla
karşılaşmış yada çözüm için fikri olan varsa çok memnun olurum.

Conkyrc:

alignment top_right
background yes
border_width 1
cpu_avg_samples 2
default_color brown
default_outline_color purple
default_shade_color purple
double_buffer yes
draw_borders no
draw_graph_borders yes
draw_outline no
draw_shades no
gap_x 25
gap_y 15
maximum_width 330
max_port_monitor_connections 64
max_specials 512
max_user_text 16384
minimum_size 330 10
net_avg_samples 2
no_buffers yes
out_to_console no
own_window yes
own_window_transparent yes
own_window_type override
own_window_hints below,skip_pager,skip_taskbar,sticky
own_window_colour purple
stippled_borders 2
update_interval 1
uppercase no