[Linux-masaustu] Re: firefox 3'te cift tiklaninca secilen alan

---------

[Linux-masaustu] Re: firefox 3'te cift tiklaninca secilen alan

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim_at_gunduz.org>
Date: Fri, 04 Jul 2008 14:18:20 +0300

On Fri, 2008-07-04 at 14:26 +0300, Goksin Akdeniz wrote:
> Süzgeç kısmına "click" yazın. Tıklama seçenekleri görüntülenecek.
> Seçenekler arasında "browser.urlbar.clickSelectsAll" değerini "false"
> ve de "browser.urlbar.doubleClickSelectsAll" ise "true" olarak
> deÄŸiÅŸtirin.

Bu arada *anladığım kadarıyla* Firefox'un eski sürümlerinden bu sürüme
geçiş yaptıysanız eski ayarlar aynen kalıyor (merak ettim , kendi
kurulumumda kontrol ettim ve bunu gördüm)

Doruk sen yeni bir kurulum mu yapmıştın?

--
Devrim GÃœNDÃœZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr