[Linux-masaustu] xmms'in rasgele parça seçmesi hakkında

---------

[Linux-masaustu] xmms'in rasgele parça seçmesi hakkında

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim_at_gunduz.org>
Date: Thu, 28 Feb 2008 23:50:44 -0800 (PST)

Merhaba,

XMMS'in shuffle özelliği ile ilgili garip bir sorun yaşıyorum :) shuffle
da yapsam, parçaları elle sıralasam da sürekli aynı parçayı çalıyor. Elle
başka parçaya geçsem de değişen birşey olmuyor. Bu sefer de yeni parçayı
çalıyor.

XMMS'in bu seçme işlemini neye göre yaptığını bilen var mı? Sorunun XMMS
ile ilgili olmadığını düşünüyorum; yakın zamanda herhangi bir güncelleme
yapmadım XMMS paketinde.

strace çıktısını incelemek çok zor; o yüzden o da yardımcı olamadı. Bir
şekilde random çağrı yaparken kullandığı birşey ile ilgili sorun olmalı
diye düşünüyorum...

Teşekkür,

--
Devrim GÜNDÜZ