[Linux-masaustu] Opera ve problemli bazı siteler

---------

[Linux-masaustu] Opera ve problemli bazı siteler

From: aLpErEn Köse <alperenkose_at_gmail.com>
Date: Mon, 18 Feb 2008 12:26:34 -0800

Slmlar,

Daha evvel firefox kullanmaktaydım, fakat Operanın yalnızca Qt üzerine
dayanmasından dolayı ona geçiş yaptım.. Problem şu ki Opera gerçekten çok
güzel olmasına rağmen bazı web sitelerinde gerçekten aşırı hantal
davranıyor, ve kasıyor.. Örnek vermem gerekirse en başında Yeni Yahoo Mail
ve Facebook var, özellikle sayfa tamamen yüklenmeden gerçekten sinir bozucu
derece kasmalar oluyor.. Sorunun kaynağı da sanırım kullanılan
JavaScriptler, bu durumu çözmede herhangi bir bilgisi olan varsa ve
paylaşırsa sevinirim? :)

Ayrıca youtube gibi flash kullanılan sitelerde de fazlaca kasıyor..

Teşekkürler,
Alp Eren