[Linux-masaustu] Re: Ubuntu 8.04 Hardy Heron

---------

[Linux-masaustu] Re: Ubuntu 8.04 Hardy Heron

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 24 Apr 2008 17:22:40 +0300

kurtlar vadisi isimli dizideki bir karakter "muro" ve onun bilindik bir
söylevi "Nalet olsun içimdeki bu insan sevgisine...".
reklam etmek istemediğim için turplar vadisi yazmıştım. ama şuan
büyüklerimizden tepki alabilirim.

Büyüklerime Not: Sayın konsey maksat sadece arkadaşı bilgilendirmekti,
affınıza sığınıyorum :)

kolay gelsin

24.04.2008 tarihinde Haidar <devvrim_at_gmail.com> yazmış:

> "Turplar Vadisi" ?
>
> 24 Nisan 2008 Perşembe 02:36 tarihinde Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
> yazmış:

> --
> # Haidar
> http://hacettepeliyiz.net