[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

---------

[Linux-masaustu] Re: ubuntu hardy ve nvidia ekran karti..

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Wed, 16 Apr 2008 02:16:38 +0300

    Arkadaşlar merhaba,
Söyleyeceklerim ne kadr mantıklı olur bilmiyorum ama aynı ekran kartı ve
modeli bende de var. Bende ilk Ubuntu 7.10 kurduğumda (ki ozaman 7.10
çıkalı 2 gün olmuştu) bende bu sorunları yaşamıştım hatta bu sorunlar 1
ay düzelmemişti. Sonra güncellemeler ile kendiliğinden düzeldi ve şuan
gayet iyi. Sizde acaba 7.10 kurup dokuz gün sonra çıkacak olan 8.04 e
yükseltme update ile geçseniz nasıl olur. Çünkü Ubuntu bu dönem çıkan
makinlarda gerçekten donanım konusunda bazı problemler yaşamakta.Keza
öyleki benim touch pad im yaklaşık iki ay öncesine kadar ayarladığım
gib devre dışı kalıyordu ancak yeni çıkan updateler bu ayarlamaları hiçe
sayıyor. Sanırım bu sene ki updatler yeni çıkan donanımlar için hala
tama oturmuş değil.Kolaylıklar

Erçin EKER yazmış: