[Linux-masaustu] pidgin kerberos

---------

[Linux-masaustu] pidgin kerberos

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 11:23:57 +0300

merhaba
iş yerimde windows sistem üzerinde yetki denetimi ile ağ bağlantısı var.
ben domaine dhil değilim ve pidgin ile gmail talk kullanamıyorum. ancak
linux makinem üzerinde birde virtual box üzerinde windows var ve oradaki
gmail talk client programı ile sorunsuz bağlanabiliyorum ve windowsta da
domaine ogin olmuyorum. pidginin windows sürümünü kurdum ve o da
bağlanamıyoru :( kerberos seçeneği aktif. tüm bağlantı alternatiflerini
denememe rağmen ne linuxta ne de windowsta pidgin kullanamadım. sırf
talk kullanmak için vbox üzerinde gmail talk kullanmak ta istemiyorum.
yardım bekliyorum :)

kolay gelsin

--

/**