[Linux-masaustu] turkcelestirme sorunu

---------

[Linux-masaustu] turkcelestirme sorunu

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Wed, 02 Apr 2008 12:08:26 +0300

merhaba,
debian etch kullanıyorum. bir oturumu ingilizce açmıştım sonra tekrar
türkce yapamadım :) (oldukca beceriksiz bir adamım)
/usr/share/doc/language-env/README.tr.gz de yazanları defalarca yaptım.

/usr/bin/set-language-env -E
dpkg-reconfigure locales
dpkg-reconfigure console-data
dpkg-reconfigure fonty

3 aydır masaüstüm full ingilizce. kahrolsun emperyalizm :)
(mesele ingilizce olması değil ama takıntı oldu bende -yapamamak- )

Not:gnome oturumunu başlatmadan önce turkce dil seçeneğini seçip veya
seçmeyip başlamam bişey değiştirmiyor :(

kolay gelsin
Atıf CEYLAN