[Linux-masaustu] kde'de türkçe karakter sorunu.

From: Ustun ERGENOGLU (ustun.ergenoglu@gmail.com)
Date: Fri 29 Sep 2006 - 16:09:45 GMT

selamlar,

archlinux kullanıyorum. kde uygulamalarında ç, ü ve ö harfleri bir
türlü çıkmak bilmiyor. firefox vs. kde olmayan programlarda bir
sorunum yok, fontlarla da ilgili bir sorun olduğunu sanmıyorum çünkü
firefox'ta bastığım ç ü ö karakterlerini kde programlarına kopyala
yapıştır yaptığımda sorunsuz görünüyorlar. kde'nin türkçe i18n
paketlerini kurmayı ve klavye ayarlarını kurcalamayı denedim ama işe
yaramadı. böyle birşeyle karşılaşan var mı acaba daha önce?

şimdiden teşekkürler