Re: [Linux-masaustu] 6. yaşını kutlayan OpenOffice.org'un yeni sürümü kullanıma hazır.

From: Rıdvan CAN (ridvan_can@yahoo.com)
Date: Sun 15 Oct 2006 - 15:19:36 GMT

Selamlar;

--- t u <towsonu2003@gmail.com> wrote:

> haber verdiginiz icin tesekkurler. benim iki sorum
> var:

> ediyoruz.
> sayfaları
> >

> hangi sayfalari?

Düz metin olarak gönderdiğim için oradaki bağlantı
normal olarak çıkmamış. Diğerleri de tabi...

http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Extensions bu
sayfalardan ulaşabilirsiniz.

> neden?

Şimdilik birer adet Mac(İntel) ve Mac(PPC)
bilgisayarımız olmadığı için desem yeterli olur
sanırım.

İlginize teşekkürler

Kolay gelsin.