[Linux-masaustu] OOo Writeri html editoru olarak kullanmak

From: Ali Metin (siyisoy@hotmail.com)
Date: Thu 01 Jun 2006 - 12:54:24 GMT

Merhaba Writeri icinde resimlerin bulundugu web sayfalarini yazmak icin kullanmayi dusunuyorum. Resimlerin paragraf icindeki konumlarini ayarlamak icin bir div elemaninin icine yerlestirip float:right; padding:20px gibi ozelliklerini ayarlamak gerekli. Bunlari writerda yapabilmek icin resimleri bir cercevenin icine koymak gerekli sanirim.Daha sonra da bu cercevenin ozellikleirni ayarlamaliyim. Bunlari standart olarak yapabilmek icin bir sablon dosyasi olusturdum. Burada istedigim degisiklikleri yaptim. Fakat html ciktisi aldigimda resimlerde kaymalar oluyor writerda gozuktugu gibi cikmiyor. Bunun icin ne tavsiye edersiniz? Writerin bu ozellikleri hacklenebilir mi?Bu is icin Writeri kullanma sebebim bu isi yapacak insanlarin htmlden anlamamalari. Onlara bazi design gereksinimlerini saglamak tablo kullanmalarini resimleri her zaman bir cercevenin icine koymalarini filan onerecegim. Ayrica olusan html dosyalarini(resimler dahil) webe atmak icin bi kisayol (macro vs) yapilabilir mi?Veya yazilan dosyayi (further reference icin) hem OOo dokumani olarak hem de html ciktisi olarak saklamak icin bir macro yazilabilir mi? Ben hep macro dedim ama baska bir yol da olabilir. Bu konuda cok yardima ihtiyacim olacak.