[Linux-masaustu] wget tarzi bi program

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Wed 03 May 2006 - 15:00:11 GMT

selam arkadaslar.
wget yapiyormu bilmiyorum ancak benim soyle biseye ihtiyacim var:
xxxx.com sitesini parametre olarak verecešim ve tum linklere baglanacak
ve sayfalari alacak ancak istedigim biraz daha farkli.
sitedeki combobox ile gelen sonuclarda var ve ben bunlarida sorgulayip
almasini istiyorum. ornegin il ve ilce listesi var.
ili secince bi post ediyor ve gelen sonuca gore ilceleri getiriyor.
bunlarin postlarinida otomatik olarak yapacak. bunu yapabilecek bi
program bilen varsa memnun olurum.