[Linux-masaustu] ortak thunderbird

From: Mehmet H (akyil45@gmail.com)
Date: Thu 30 Mar 2006 - 16:14:55 EEST

merhabalar
işim gereği gündüz işyerinde windows kullanıyorum. kişisel işlerimi ise
linux ile yapıyorum.
iki sistemde de thunderbird kullanıyorum. fakat bunun bazı
dezavantajlarını yaşıyorum.
örneğin üye olduğum gruplardan akşam aldığım mailler linux ta gündüz
aldıklarım windows altında kalıyor.
dolayısı ile bazı şeyleri takip edemiyorum. maillerin yarısı orda yarısı
burda olmuyor.
benim sorum hem windows hem linux altında thunderbird ü aynı data
dosyaları ile kullanmamız mümkün değil mi acaba?
benzer bir örnek aMule de çalışmıştı mesela. windows ta eMule linuxta
aMule var. hangisini açarsam açayım aynı download'a kaldığım yerden
devam edebiliyorum.
benzer bir mantık thunderbird ile geçerli olamaz mı?
sanırım mozillanın türkiye'ye özgü bir mail listesi yok. o yüzden bu
listenin en uygun yer olacağını düşündüm.
iyi çalışmalar dilerim.
Mehmet