[Linux-masaustu] skype de ses sorunu

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Mon 20 Mar 2006 - 20:07:35 EET

Merhaba,
debian 3.1'de .deb paket ile skype yükledim. Ancak sesli görüşme
yapamıyorum. Options'ta Handle / Headsets settings bölümünde audio devices
'in karşısındaki liste kutusu boş. herhangi birşey seçemiyorum. Dolayısı ile
de konuşma yapamıyorum. Bu sorunla karşılaşan var mı? Ya da skype'deki bu
ses sorununu nasıl aşarım. (KDE kullanıyorum)

Şimdiden çok teşekkürler...

--
v e l i   a k ç a k a y a