Re: COK ACIL !!!!!!!!! Re: [Linux-masaustu] Grub'u nasil kaldiririm

From: Fahri ÇAKAR (fcakar@dicle.edu.tr)
Date: Fri 03 Mar 2006 - 14:23:12 EET

Ayrıca, Mandriva yükleme CDsi ile başlattığınızda "Daha fazla seçenek"
buttonu ile başka bir ekrana geçiyorsunuz,
orda recovery (kurtarma) şeklinde bir seçenek vardı. Ona girdiğinizde,
Windows Boot kaydını düzenle gibi bir seçenek ile Linux u boot listesinden
çıkarıp, tamamen windowsu devreye alabiliyorsunuz.