COK ACIL !!!!!!!!! Re: [Linux-masaustu] Grub'u nasil kaldiririm

From: Emir Gundogdu (egundogdu@tuketici.tc)
Date: Fri 03 Mar 2006 - 13:53:24 EET

Merhaba,

Daha once de yazmistim. Bu mailin devamindaki islemleri yapmama ragmen
grubu'u kaldirmayi beceremedim. Linux kurulu partition'i patitionmagic
programi ile fat32'ye formatladim. Simdi bilgisayarimi actigimda dos
ekraninda grub> geliyor ve hicbir sey yapamiyorum. Windows XP'yi tekrar
calistirabilmem icin ne yapmam gerekiyor.

Yardim icin herkese simdiden tesekkurler.

Tolga Guver yazmış: