Re: [Linux-masaustu] küp ºeklinde masaüstü

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Mon 12 Jun 2006 - 21:16:48 GMT

Merhaba,
Google'da "XGL" kelimesini aratirsaniz, fazlaca sonuca ulasacaksiniz.

Hoscakalin.

--

Hakan POLATKAN <hakan@soulmaster.org>

--

Sal, 2006-06-13 tarihinde 00:09 +0300 saatinde, yaşar tunçez yazdı: > Merhabalar, > > i945G chipsetli anakart üzerinde onboard ekran kartı kullanıyorum. > Masaüstünün küp şeklinde kullanıldığını gördüm. Acaba bununla ilgili > bilgi verebilir misiniz? > Teşekkürler.