[Linux-masaustu] K3b-EksikUygulamalar

From: Server Acim (sacim@kde.org.tr)
Date: Tue 24 Jan 2006 - 10:29:55 EET

Merhaba,
İşyerindeki bilgisayarımda Kubuntu 5.10 kullanıyorum.
K3b'deki uygulamalarda bazı eksik dosyalar var. Bu dosyaları Adept ile
bulamıyorum. Çünkü yülkü değil. Bunları nereden yükleyebilirim?
Sources.list'te universe'de açık. Bu dosyaların K3b'deki yapılandırmadaki kısa
adları şöyle:

normalize-audio
tccat
tcdecode