[Linux-masaustu] Kodak EasyShare CX7330 Baglanamıyor...

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sun 15 Jan 2006 - 22:44:38 EET

Merhabalar,
Kodak EasyShare CX7330 digital fotoğraf makinamı USB ile Debian sistemime
bağladığımda fotoğrafları alamadığını söylüyor (Gnome Kullanıyorum). Resim
Al Penceresinde gerekli modeli ve bağlantı noktasını seçmeme rağmen
aşağıdaki hatayı alıyorum,

An error occurred in the io-library ('Bad parameters'): Could not find USB
device (vendor 0x40a, product 0x57a). Make sure this device is connected to
the computer.

Bu hatayı nasıl giderebilirim. Bir de ben bu digital makinamı normal bir
sürücü gibi görmek istiyorum, USB Flash disk gibi, bu mümkün müdür? Yani
nautilus ile sanki bir dosya sistemiymiş gibi kullanabilir miyim?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a